Askerlik Tecil Durumu Sorgulama” üzerinde 16 yorum

  1. 2008 tarihinde dövizli askerlik bedelini yatırdım konsolosluk hatası yüzünden işleme alınamadım ve bedelli askerlil için de ilk taksidimi ödedim 2. taksidi ödiyemedim.ne yapmam gerekiyor madurum

  2. arkadaşlar ben yurt dışında çalışıyorum daha önce üniversite benim askerliği tecil ettirmişti şimdi ne zaman biteceğini bilmiyorum onu nasıl öğrenebilirim.

  3. üniversitedeyken otomatik olarak tecil olmuştu askerlik.mezun olduktan sonra 2011′de bir kere daha tecil ettirdim.ama ne zamana kadar tecilli olduğunu hatırlamıyorum.bilgisi olan var mı?

    • bende seninle aynı kaderi paylaşıyorum kardeşim.2008 de 2 yıllık yüksek okula başlarken tecil ettirdim 2011 aralık ayına kadar uzadı tecilim. sonra açıköğretimde 4 yıllığa tamamlamak için kayıt olurken kendim askerlik şubesine gittim ve kendim uzattım tecilimi ve 2013 aralık ayına kadar tecillisin dediler. şuan okul bitti ama büyük ihtimalle aralık ayına kadar tecilliyim..yani senin durumda benimkiyle hemen hemen aynı gibi seninkide büyük ihtimal 2013 aralık ayına kadar uzamıştır

  4. tecilimi bozdurup askere gitmek istiyorum su an(10/06/2013) bozdursam kasım ayında gidebilirmiyim teşekkürler

Bir Cevap Yazın

