92/4 Askerlik Yerleri Açıklandı Mı?

1992 ye 4 Kasım ayı askerlerinin merakla beklediği gün geldi. Kasım 2012 celbinde asker olacak 1992/4 askerlerimizin acemi birliği yerleri açıklan dı mı? Ayrıntılı bilgi için;

92/4 Askerlik Sorgulama TIKLAYINIZ… http://www.askerliksorgulama.com

askerlik sorgulama

92/4 Askerlik Yerleri Açıklandı Mı?” üzerine 28 düşünce

  1. 2 kasımda açıklanacağı ilan edildi gariban gariban askerlik şubesine gittim askerlik yerimi öğrenmek istediğimi söyledim rica ettim kapıdan geri döndüm ayın 10 dan sonra gel dediler vicdansızlar ayın 10 dan sonra yerimi öğrensem birliğe teslime 1 hafta kalmış oluyor askere gidiyorum heyecanını yaşayamadan yolculuk görünüyor allah yardımcımız olsun

  2. acıklanmış arkadaşlar şubeden ogrenıyoruz artık bu arada benımkı ıspartta jandarma komando olarak çıktı hadi hayırlısı diyelim

  3. yerler açıklandım ıve açıklandıysa internet üzerinden öğrenme imhanımız varmı lütfen yardım edinn ?

  4. Ya beyler İstanbul’ da yaşıyorum ikametim İstanbul’da. Kütüğüm ise Ordu’ da. Bakıyorum da herkesin açıklanmış merak ediyorum acaba benimki neden açıklanmadı bilgisi olan var mı meraktan gitmek üzereyim. E DEVLET te ‘ Hakkınızda herhangi bir sınıflandırma sonucu bulunmamaktadır. ‘ diye bir ibare çıkıyor ve artık sinirlerim bozulmak üzere. Lütfen yardım edin…

  5. Sıtkı yazılan işlemleri sırasıyla yapıyorum babacan, asal hızmetlerı bölumunn en alt tercıhı olan sevk edılecek eqıtım merkezıne bölümüne tıklıyorum, hizmeti aç kutucuğuna tıklıyorum fakat o malum yazı çıkıyor

  6. 92/4 yozgat çayıralan kaletepe köyündenim . sabahtan beri e devletten nereye düştüğümü bulamadım arkadaşlar yardımcı olun allah rızası için . saygılar..

  7. selam arkadaşlar bizmde daha açıklanmadı yerini örene arkadaşlar ayın kaçında gidiyorsunuz onu bilelim bari son gün öerenmeyelim şimdi kasım 12 sinden sonra açıklanacakmış erzurum hayırlı teskereler..

  8. kardeşlerimm bosa beklemeyin yaa arayın subenızı soyluyorlar kafanıza takmayın hepınıze saygılar benım ( İZMİR BRNOVA ONUNCU JANDARMA EGITIM KOMUTANLIGI ) SAYGILAR

  9. Şube Gittim 19 Kasım 2012 92/4 İzmir Gaziemir Ulaştırma dediler E-devletten de Bakim Dedim Fakat Sevk Edilecek Eğitim Meerkezine Tıkladıgım Hakkınızda herhangi bir sınıflandırma sonucu bulunmamaktadır. Diyor Bu Nasıl İş Anlamadım Diğer Arkdaşların Ki yazıyor E-devlette

Bir Cevap Yazın

