Tc Kimlik No İle Askerlik Sorgulama” üzerinde 46 yorum

  1. walla kardeşlerim 1993lüyüm bana ağustos 2013 08.08.2013 de gel dediler

    • kardeş sen 93/3 olarak gidiyorsun ben mayıs ın 9 unda ısparta eğirdire dağcı komando olarak gidecem

  2. Slm ben şubatta muayene oldum benim kagitda muhtemel sevk tarihi mayıs 6 yaziyodu bna sen şimdi gtmiyorsun dediler ne zaman gderim

  3. Ben subatta muayene oldum benim kagidta muhtemel sevk tarihi mayıs 6 yazidu şubeye gtim sen şimdi gtmiyorsun dedi ne zaman gderim kütük diyarbakır Izmir dogumluyum

  4. birinin askerlik yapıp yapmadığını. yada yaptıysa hangi yıl yaptığını tc ile öğrenebilirmiyiz

  5. 1992 dogumluyum 2 yılık ünüversteyi yeni bitirdim askerlik şubesine gidip tecilimi bozdurursam beni ne zaman askere alırlar bir an önce gitmek istiyorum

  6. Selam arkadaslar ben 1992 dogumluyum mayista tecilimi bozdum sevk tarihiniz 12.08.2013 de sev tarihiniz diye yaziyo acaba 93/3 gidermiyim.Bilgi verirseniz sevinirim .

  7. selam arkadaşlar, ben 1986 doğumluyum, ne zaman askere giderim acaba, lütfen yardımcı olun. beni hala çağırmadılar, acaba askerlik yapmayacak mıyım ?

    • Askere çağırmıyorlar, siz askerlik şubesine giderek işlemlerinizi yaptırmanız gerekiyor. 86 doğumlusunuz ve kaçak durumuna düşmüş olabilirsiniz, en kısa sürede askerlik şubesine başvuru yapmanız gerekmektedir.

  8. Merhabalar yaklasik 1.5 yillik kacak durumdayim 4 yillik bitti ne kadar ceza oderim yeni mayista bi yasa kabul edilmis 2000 liralik bi cezanin 100 lira seklinde odenecegi dogrumu sizce

  9. 21.05.1994 dogumluyum muane oldum olurkende erken gıtmek ıstıorum dıye dilekce yazdım ne zaman gıderım askere

  10. kolay gelsin ben 6 yıldır yoklama kaçağıyım açık öğrtimden liseye yazılacam askerlik şubesine gitsem tecil ettirebilirmiyim??

  11. kolay gelsin 2006 yılında İstanbul Üniversitesi 4 yıllık İktisat Fakültesine yazıldım ve askerliğimi o zaman 4 yıllığına tecil ettirdim,yalnız ilk 3 sene harç paramı vs yatırıp eğitimime devam ettikten sonra 2009 yılından itibaren ne harç parasını yatırdım ne de okula gittim,bıraktım anlayacağınız,bana hayatım boyunca askerlikle ilgili bir kağıt gelmedi,1988 doğumluyum şuanki meçhul durumum tahminimce nedir kaçak sayılıyor olabilir miyim,şubeye gitmeye de çekindim kaçaksın deyip direk alırlar diye.ben normal şubat döneminde gitmek istiyorum,bilgisi dahi olanların açıklamalarını rica ediyorum,hayırlı günler cümleten…

  12. 1994 doğumluyum ama daha muayene kağıtı gelmesi ne yapmam gerekiyor . ama okuyo gözüküyorum ondan dolayı olabilirmi

Bir Cevap Yazın

