Askerlik Muayene Sorgulama” üzerinde 44 yorum

  1. merhaba ben orhan baydere 02 23 1994 doğumluyum biras kekemelik var heycanlnınca konuşamıyorum ne zman muayane olablirm

  2. istediğin zaman gidip muayene olabilirsin artık evlere kağıt gelmiyor yıl sonuna kadar istediğin gün muayene olma şansın var

    • ABİ PEKİ SUBEDE ETMIYOLAR MUAYENE aile hekmıne gönderıyo aile hekımıde kagıt soruyor kagıt ney abı

  3. ben tecil yaptım askerede gitmiyom o şrefsiz komutanlardan küfür yiyecegime gitmem biraz kafayı çalıştırın vatan matan hikaye :D

    • nereye kadar tecil ettircen ? erken git daha iyi hem geç gittigğinde senden küçük çocuklardan emir alcagına şimdi git yaşıtlarından emir al daha iyi bnce …

  4. saglık ocagına gıt senı bı muayene etsınler allahım yaa ben bu çoluk çocukla askerlıkmı yapacagım

  5. 1994 dogumlular 2013 yılında muayene olup 2014 yılında askere gidickler 1994 dogumlular muayene olablirler artık zamanı geldi. en yakın askeryeden ögrene bılırsınız muayene nerde olucagınızı yada orda olursunuz bılgıdım bu bnm bnde 94 dgumluym muayene oldum hadı allha emanet …

  6. s.a ben bişey soracam benim kimlik 10.15.1994 daha bana muane kağıdı gelmedi
    ama arkadaslarıma geldi ne zaman gelir acaba ? bi söyleseniz sevinirim

  7. subeye giderken neler lazım oluyo peki ona gore gidelim ben 15.10.ç1944 lüyüm gidebilirmiyim ????

  8. 15.10.1944 LÜYÜM NELER LAZIM OLUYO SUBEYE GİDERKEN ?? AMA ASKERLİK KAĞIDI GELMEDİ GİDEBİLİRMİYİZ ??

      • MRB BEN AĞUSTOSTA MUANE OLDUM SUBAT 4 DİYE KAĞIT VERDİLER SUBATTA GİDERMİYİM 94 LUYUM

      • BİDE E DEVLETTE SINIFLANDIRMA SONUCU SORGULAMA DONEMİ DEĞİLDİR DİYO Bİ CEVAPLARMISINIZ ADMİN ??

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s