2 Yıl Askerlik Tecili

Soru: Iyi Günler Admin Bey, ben 92 dogumluyum ve yurtidisinda yasmaktayim. Ve bu sene lisan diplomasi alicam.Halihazirda burada askerligi 39 yasina kadar uzattim.(Normal gubetci uzatma hakki).Yanliz mesele su : Benim türkiyede özel bi sektöre calisma ihtimalim var be türkiyede 6 ay dan fazla kalirsam o bahsetmis oldugum tecil bozuluyor.Calismak istedigim yer iki sene tecil istiyor. Sorum su : Ben türkiyede kesin dönüs yaparsam eger o alti ayin icinde iki sene tecil alabiliyormuyum ayni oradaki ünivesite bitiren arkdaslar gibi ??

Soru: Merhaba, Ben ilk okul mezunuyum 1995 doğumluyum ve kasım 2015’de askerim. Ben 2015 şubatta veya mayısta gitmek istiyorum. Erken sevk dilekçesini muayenede doldurdum. Konu hakkında detaylı bilgi paylaşırmısınız. Teşekkürler.

indir (1)

Soru: SA kolay gelsin benm sorum bu ben şubeye muayene olmaya gittim muayene oldum lise bitmiş yanlız bi dersim sorumlu oldugum için diplomayı henüz alamamıştım ama oyuzden mezburen ilkokul yazıldı vee ben 18 eylülde manisa alaşehir acemi birligim oraya gidicem inş yanlılz ben son dersimi verdim ve diplomamı aldım şu anda bunu nasıl düzeltebiliriz bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim …

Soru: Merhba ben 89 doğumluyum 2012 da üniversiteden mezun oldum. askerlik 2 yıl tecil ettirdim 2014 haziran da süre doldu.şimdi 1,5 ay oldu tecil dolalı neolur?tecil hakım var mı? kaçak durumda mıyım?kpps girdim eylül de öğretmen olabilirim ? hiç bir şey yapmazsam ne olur öğretmen olsam ne olur ?

Soru: iyi günler benim bir sorum olacak ben mayıs ayında 2014 te askerlik tecilimi bozdurdum bütün işlemlerimi halletim ağustos ayında askere gidecem kısa dönem yada subay olarak yerlerimiz daha belli olmadı ben ağustos ayı için tecilimi bozdurdum benim ağustos ayında gitme olasılığım nedir askerlik şübesinin bana verdiği kağıtta ağustos yazıyor kesin gidermiyim ?

Soru: Selam, ben gecebile biçok kezdenedim iğneden iplik bile gecirebiliyorken ve bütün renkleri görüyorken bi kitapta noktalı renkler var ve orenklerin de kırmızı yeşil vb içinde rakamlar var okuyamadım diyi neymiş askerde uzman olamazmışım eğer askere gittiğim zaman kalamazssam bende bana güvenip silah verene hizmet ederim beni renk körlüğü vardiye adam sıfatına koyup güvenmesse kimse kusura bakmasın bana silah veren pkk olsa bile hizmet ederim olaçak olam bu olur yazık hemde çok yazık bi çok umudum vardı onuda sayenizde çöpe attım boşuna okudum demekki okadar.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s